Thursday, March 25, 2010

"How to Train Your Dragon" Opens Tomorrow!



The very first movie I've worked on, "How to Train Your Dragon", opens tomorrow in both 3D and IMAX theaters everywhere! I feel super lucky to have worked on it since, in my opinion, it's really the best DreamWorks movie so far. (With Kung Fu Panda coming in at a close second) you know I mean it when it's currently rated at 95% "fresh" on Rottentomatoes.com. If you do catch it this weekend, you'll spot my name in the credits under "Effects", close to the left side. Oscars for best animated film next year anyone?

我第一次參與製作的動畫電影 "訓龍高手" 明天就要在台灣各大戲院以及 3D IMAX 與美國同步上映了! 我覺得能夠參加這部片的製作真的相當幸運. 因為我認為這大概是夢工場動畫有史以來最好看的電影. "功夫熊貓"很接近, 不過還是在第2名. 當你看到 Rottentomatoes.com (美國一個很有名, 專門評分電影的網站) 目前給這部片95%分的時候, 你就知道我不是在吹牛. 如果你這周末有去看的話, 我的名子 "Robert Chen" 會在電影最後的製作名單出現. (在 "Effects" 特效部門下, 靠近螢幕左邊) 猜猜看這部電影會不會獲選明年奧斯卡最佳動畫片呢?

3 comments:

  1. hi,我有去看,真的很好看,但我忘了看你的名字...|||
    你真的很幸運(也很厲害),希望我有一天能跟你一樣....

    ReplyDelete
  2. 我有特別看了一下名單~~
    有看到喔!!(拇指) ~:)

    ReplyDelete
  3. 真得很高興你們喜歡這部片! 想說當初辛苦加班加到沒天沒夜的也都值得了!

    ReplyDelete